joi, 2 februarie 2012

Budapesta într-o zi



Nu mergi la Budapesta doar pentru o zi, că e nevoie de cel puţin un weekend să vezi din frumuseţea oraşului, dar dacă totuşi se întîmplă să nimereşti pentru cîteva ore bune, de ce să nu dai o tură?

Ferihegy International Airport.. .aveam 12 ore de plictiseală în aşteptarea următorului zbor, aşa că am luat o hartă a Budapestei, am lăsat bagajul la păstrare, vezi aici şi here I am...




De la aeroport Terminal 2, am luat autobusul E200 pînă la staţia Kobanya-Kispest, de unde am luat metroul pe linia albastră M3 pînă la staţia Deak-Ferenc (cam undeva prin centru), mi-a luat 30-40 de minute să ajung şi am început să explorez Budapesta.. bine, o parte din ea, o părticică.. ceea ce mă face să revin oricînd pentru a vedea ce nu am reuşit din prima.

Oraşul mi s-a părut pustiu, probabil din cauza că era 7 dimineaţa şi zi de weekend. Puţină lume se încumetă să iasă la plimbare aşa devreme, doar eu şi cîţiva oameni care aveau grijă de curăţenia oraşului :) Hmm... pe de altă parte e chiar foarte fain să fii singur într-un oraş necunoscut prinzînd cu ochiul fiecare colţ de stradă, clădire, monument... Nu aveam un itinerar prestabilit, doar o hartă care mă îndruma spre principalele obiective turistic, majoritatea în cartierul Buda ce face parte din patrimoniul cultural mondial UNESCO, ... aşa că n-o să scriu foarte mult... o să redau prin poze ce am văzut.

Parlamentul Ungariei


Muzeul etnografic


pe lîngă Piaţa Libertăţii


o biserică


Bastionul Pescarilor



Insula Margareta


o străduţă în Buda


Palatul Regal din Buda



Basilica Sf. Ştefan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...