duminică, 5 februarie 2012

Dreams come true


Toată lumea visează.. visez şi eu.. poate chiar mai mult decît... anyway.. e bine să visezi, visăm cu ochii închişi, visăm cu ochii deschişi, unele vise se îndeplinesc, altele nu..  una ştiu dacă dorim ceva cu adevărat şi tindem spre asta, ştiţi cum se zice.. dreams come true :) dorinţă să fie ;)

De Anul Nou şi de Crăciun ne punem dorinţe, cînd vedem pe cer cazînd o stea ne punem dorinţe, în fiecare an la zilele noastre de naştere ne punem dorinţe...
Sper ca toate dorinţele pe care vi le-aţi pus pînă acum s-au îndeplinit, iar restul care mai urmează... să se îndeplinească.


Am o listă maaaare de dorinţe.. hihi cine nu are :) pot să mă împart şi cu voi cu unele din ele..


My Wishlist:

1. De cînd tot zic că vreau să sar cu paraşuta... daaaa încă nu am făcut-o :) recunosc, mi-e un pic frică, dar vreau să trec de bariera asta... deci, s-o facem :)
2. Da, şi dacă tot suntem la categoria "pe sus" a doua ar fi balonul cu aer cald. Citisem un articol interesant despre asta şi mi-am zis .. asta la sigur vreau s-o fac.. şi anume în Kapadokya, Turcia.
3. Să încercăm un pic şi pe apă.. o croazieră ar fi ceva :)  poate scap aşa de răul de mare :)))
4. Sub apă... ce ziceţi? daaaaa scufundările cu peştişorii Nemo... mmm.. unde?  - Marea Roşie.
5. Aurora boreală, cel puţin o dată să prind fenomenul... şi anume aici.
6. Pulpit Rock în Norvegia.
7. Vizitarea pămînturilor sfinte - Ierusalim, Bethleem ...
8. Ultimul timp mă tentează şi India, Egipt, Dubai, America Latină şi multe multe altele :)


So, let's do it... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...