joi, 17 octombrie 2013

Experienţa londoneză. Partea II





Două zile am dedicat unui traseu mai turistic în care am vizitat obiectivele bine cunoscute: Buckingam Palace, Royal Green Park - St. Jame's Park, Westminster Abbey, Big Ben, Parlamentul.








Plimbîndu-mă prin parcurile regale am întîlnit gîşte şi veveriţe la fel de regale :)





Tower bridge este unul din simbolurile Londrei şi nu trebuie confundat cu podul Londrei (London Bridge) ceea ce mulţi turişti o fac :) O frumuseţe de pod, nu alta, atît pe timp de zi cît şi pe timp de noapte.





Tower of  London (Turnul Londrei), fortăreaţa construită pe malul nordic al Tamisei de William I. În trecut castel, temniţă, grădină zoologică, loc de execuţii (unde a fost executată şi Anne Bolyen), astăzi  loc care atrage mulţi turişti, unde sunt păstrate o parte din bijuteriile regale.




Catedrala St.Paul este a doua catedrală după Catedrala St.Peter din Roma, ca mărime, din lume.



Millenium Bridge - prima pasarelă construită pe Tamisa din ultimii 100 de ani şi deschisă în 2000. Dacă traversezi acest pod de la muzeul Tate Modern ajungi pe partea cealaltă de rîu la catedrala St.Paul.


London Eye - roata care atrage mulţi turişti anual şi oferă o privelişte fermacatoare asupra Londrei





Alte două zile le-am dedicat pentru vizitarea muzeelor din care am reuşit să văd Tate Modern, National History Museum, Science Museum şi Victoria and Albert Museum, despre acestea am scris aici şi aici.

Restul zilelor pur şi simplu am hoinărit pe străzi ...




Şi prin Knightsbridge pe Brompton street, unde se află mega magazinul cu numeroase departamente de lux, cunoscutul Harrods




În una din seri am urcat la o terasă să vedem apusul peste Londra. Amazing !

The Shard
The Shard - un zgîrîe nori de 309 metri, fiind la moment cea mai înaltă clădire din Europa. Poţi admira Londra de la etajul 72, adică de la 244 metri înălţime.







Din aproape o săptămînă cît am stat în capitala Marii Britanii pot să zic cu mîna pe inimă că am îndrăgit acest oraş din prima.
Merită să-l vizitaţi măcar o dată în viaţă !

Ah da, şi ca să nu uit, am ajuns la Londra cu cel mai regal transport ever :)) Careta zburătoare un Airbus A321 - de la Monarch Airlines.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...